Команда юристів WTS Consulting успішно захистила інтереси дочірнього підприємства однієї з відомих компаній-представників FMСG ринку у спорі з податковими органами щодо донарахування спеціального 20% податку за рекламні послуги, отримані від нерезидента.

На рівні судів першої та апеляційної інстанцій нам вдалося довести, що застосування до підприємства 20% податку у зв’язку з оплатою послуг нерезиденту порушує міжнародні зобов’язання щодо недискримінації, взяті на себе Україною у відповідності до положень Конвенції про уникнення подвійного оподаткування.

Крім того, судами було встановлено, що спеціальний 20% податок за рекламні послуги, отримані від нерезидента, не є встановленим належним чином (відсутність всіх обов’язкових елементів податку та механізму сплати такого податку), в тому числі і з огляду на системні неузгодженості з положеннями щодо оподаткування прибутку підприємств.

Як наслідок, у судовому порядку було встановлено, що право на винесення податкового повідомлення-рішення у податкового органу відсутнє.

2015

клієнт: дочірнє підприємство однієї з відомих компаній-представників FMСG