Вакансії

Молодший/а економіст/ка

Основні вимоги:

  • вища економічна освіта/студенти старших курсів;
  • досвід роботи на подібній посаді буде перевагою;
  • вільне володіння українською та англійською мовами;
  • уважність до деталей;
  • комунікаційні та аналітичні навички, гнучкість, уміння працювати у багатозадачному режимі.

Обов’язки:

  • супровід фізичних осіб резидентів та нерезидентів під час декларування доходів в Україні, зокрема,

– збір, аналіз документів, необхідних для заповнення декларації,

– розробка обґрунтування підходу до оподаткування різних видів доходів,

– розрахунок бази оподаткування та суми податків до сплати, перерахунок сум податків, сплачених за кордоном, до зарахування в Україні,

– заповнення декларацій та складення супровідних документів до них з відповідним обґрунтуванням підходів до декларування доходів та резидентського статусу особи тощо.

  • комунікація та листування з клієнтами (англійською та українською мовами).

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та гідна заробітна плата;
  • цікаві проекти та широкі можливості для розвитку, кар’єрне зростання;
  • доброзичливий колектив;
  • комфортний офіс в центрі Києва;
  • ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу.

Якщо Ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua

Контактна особа: Олена Семенчук

Секретар/ка зі знанням англійської мови

КМ Партнери (www.wts.ua) запрошує взяти участь у конкурсі на вакансію.

Основні вимоги:

  • знання англійської на рівні вище середнього;
  • усна та писемна грамотність;
  • високий рівень відповідальності;
  • увага до деталей;
  • пунктуальність;
  • привітність, знання ділового етикету.

Обов’язки:

  • прийом та розподіл дзвінків, робота з базою клієнтів;
  • вхідна/вихідна кореспонденція, взаємодія з кур’єрськими службами;
  • зустріч відвідувачів офісу, приготування напоїв;
  • робота з документами (оформлення, друк, копіювання, сканування);
  • повне забезпечення життєдіяльності офісу (моніторинг наявності канцелярських товарів, побутової хімії, офісної аптечки, чай/кава тощо);
  • письмові переклади (українська, англійська);
  • організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелю);
  • пошук необхідної інформації за завданнями юристів;
  • виконання доручень керівництва.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • комфортний офіс у центрі Києва;
  • ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу;
  • нормований повний робочий день;
  • конкурентоспроможна офіційна заробітна плата;
  • доброзичливий колектив.

Якщо Ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua

Контактна особа: Олена Семенчук

Менеджер/ка по роботі з клієнтами, Billing manager

КМ Партнери (www.wts.ua) запрошує взяти участь у конкурсі на вакансію.

Основні вимоги:

  • вища освіта (філологічна чи економічна);
  • знання англійської на рівні вище середнього;
  • високий рівень відповідальності;
  • увага до деталей.

Обов’язки:

  • підготовка специфікацій (деталізацій виконаних робіт) для клієнтів: погодження з партнерами, юристами, представниками клієнта;
  • підготовка платіжних документів (рахунки-фактури, акти виконаних робіт);
  • виконання адміністративних робіт у системі обліку фірми;
  • допомога у підготовці щоквартальних звітів;
  • виконання завдань керівника відділу;
  • переклад специфікацій (українська, англійська мови).

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • комфортний офіс в центрі Києва;
  • ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу;
  • нормований повний робочий день;
  • конкурентоспроможна офіційна заробітна плата;
  • доброзичливий колектив.

Якщо Ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua

Контактна особа: Олена Семенчук

Спеціаліст/ка у відділ трансфертного ціноутворення

КМ Партнери (www.wts.ua) запрошує взяти участь у конкурсі на вакансію.

Основні вимоги:

  • попередній досвід роботи у сфері ТЦУ — обов’язково;
  • вища освіта/студенти старших курсів економічних та юридичних факультетів;
  • усна та письмова грамотність;
  • впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
  • навички роботи з офісною оргтехнікою;
  • високий рівень відповідальності;
  • увага до деталей;
  • знання англійської мови буде перевагою.

Обов’язки:

  • підготовка документації з трансфертного ціноутворення;
  • опис документів, отриманих від клієнтів;
  • пошук у базах даних та аналіз показників і діяльності компаній;
  • розрахунок показників рентабельності компаній тощо;
  • переклад документів (англійська, українська);
  • редагування документів.

Умови роботи:

  • конкурентоспроможна заробітна плата;
  • соціальні гарантії (офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні);
  • навчання та можливість професійного і кар’єрного зростання;
  • комфортабельний офіс у центрі Києва;
  • можливість гнучкого графіка та віддаленої роботи;
  • досвід роботи у відомій юридичній фірмі.

Якщо ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua

Контактна особа: Олена Семенчук