Молодший/а економіст/ка
Основні вимоги:
- вища економічна освіта/студенти старших курсів;
- досвід роботи на подібній посаді буде перевагою;
- вільне володіння українською та англійською мовами;
- уважність до деталей;
- комунікаційні та аналітичні навички, гнучкість, уміння працювати у багатозадачному режимі.
Обов’язки:
- супровід фізичних осіб резидентів та нерезидентів під час декларування доходів в Україні, зокрема,
– збір, аналіз документів, необхідних для заповнення декларації,
– розробка обґрунтування підходу до оподаткування різних видів доходів,
– розрахунок бази оподаткування та суми податків до сплати, перерахунок сум податків, сплачених за кордоном, до зарахування в Україні,
– заповнення декларацій та складення супровідних документів до них з відповідним обґрунтуванням підходів до декларування доходів та резидентського статусу особи тощо.
- комунікація та листування з клієнтами (англійською та українською мовами).
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування та гідна заробітна плата;
- цікаві проекти та широкі можливості для розвитку, кар’єрне зростання;
- доброзичливий колектив;
- комфортний офіс в центрі Києва;
- ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу.
Якщо Ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua
Контактна особа: Олена Семенчук
Секретар/ка зі знанням англійської мови
КМ Партнери (www.wts.ua) запрошує взяти участь у конкурсі на вакансію.
Основні вимоги:
- знання англійської на рівні вище середнього;
- усна та писемна грамотність;
- високий рівень відповідальності;
- увага до деталей;
- пунктуальність;
- привітність, знання ділового етикету.
Обов’язки:
- прийом та розподіл дзвінків, робота з базою клієнтів;
- вхідна/вихідна кореспонденція, взаємодія з кур’єрськими службами;
- зустріч відвідувачів офісу, приготування напоїв;
- робота з документами (оформлення, друк, копіювання, сканування);
- повне забезпечення життєдіяльності офісу (моніторинг наявності канцелярських товарів, побутової хімії, офісної аптечки, чай/кава тощо);
- письмові переклади (українська, англійська);
- організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелю);
- пошук необхідної інформації за завданнями юристів;
- виконання доручень керівництва.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- комфортний офіс у центрі Києва;
- ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу;
- нормований повний робочий день;
- конкурентоспроможна офіційна заробітна плата;
- доброзичливий колектив.
Якщо Ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua
Контактна особа: Олена Семенчук
Менеджер/ка по роботі з клієнтами, Billing manager
КМ Партнери (www.wts.ua) запрошує взяти участь у конкурсі на вакансію.
Основні вимоги:
- вища освіта (філологічна чи економічна);
- знання англійської на рівні вище середнього;
- високий рівень відповідальності;
- увага до деталей.
Обов’язки:
- підготовка специфікацій (деталізацій виконаних робіт) для клієнтів: погодження з партнерами, юристами, представниками клієнта;
- підготовка платіжних документів (рахунки-фактури, акти виконаних робіт);
- виконання адміністративних робіт у системі обліку фірми;
- допомога у підготовці щоквартальних звітів;
- виконання завдань керівника відділу;
- переклад специфікацій (українська, англійська мови).
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- комфортний офіс в центрі Києва;
- ароматна кава/чай, потужний генератор та укриття поблизу;
- нормований повний робочий день;
- конкурентоспроможна офіційна заробітна плата;
- доброзичливий колектив.
Якщо Ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua
Контактна особа: Олена Семенчук
Спеціаліст/ка у відділ трансфертного ціноутворення
КМ Партнери (www.wts.ua) запрошує взяти участь у конкурсі на вакансію.
Основні вимоги:
- попередній досвід роботи у сфері ТЦУ — обов’язково;
- вища освіта/студенти старших курсів економічних та юридичних факультетів;
- усна та письмова грамотність;
- впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
- навички роботи з офісною оргтехнікою;
- високий рівень відповідальності;
- увага до деталей;
- знання англійської мови буде перевагою.
Обов’язки:
- підготовка документації з трансфертного ціноутворення;
- опис документів, отриманих від клієнтів;
- пошук у базах даних та аналіз показників і діяльності компаній;
- розрахунок показників рентабельності компаній тощо;
- переклад документів (англійська, українська);
- редагування документів.
Умови роботи:
- конкурентоспроможна заробітна плата;
- соціальні гарантії (офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні);
- навчання та можливість професійного і кар’єрного зростання;
- комфортабельний офіс у центрі Києва;
- можливість гнучкого графіка та віддаленої роботи;
- досвід роботи у відомій юридичній фірмі.
Якщо ви відповідаєте вказаним вище вимогам, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу: admin@kmp.ua
Контактна особа: Олена Семенчук